Výměna a vrácení zboží

Přišel vám postroj, ale po vyzkoušení jste zjistili, že velikost nesedí? Žádný problém. Do 14 dnů od vyzvednutí objednávky máte nárok na vrácení či výměnu zboží bez udání důvodu. Pojďme se nejprve podívat na to, jak postupovat, pokud chcete vyměnit zboží za jinou velikost.

 

Výměna velikosti zboží

V následujících bodech si ukážeme, jak u nás výměna zboží funguje. První věc, kterou je potřeba brát v potaz, je cena dopravy. Tu vám bohužel nemůžeme vrátit a tudíž hradíte jak dopravu k vám, tak zpět k nám při výměně. V praxi to znamená, že při vrácení peněz na váš bankovní účet vám přijde pouze částka za postroj, od které bude odečtena doprava při výměně velikosti. Druhá věc, se kterou je třeba počítat je, že k následnému získání nové velikosti je potřeba udělat novou objednávku.

1. Přišla vám objednávka a zjistili jste, že velikost S chcete vyměnit za velikost M.

2. Na e-mail petra@kunovska.cz napište, že potřebujete vyměnit zboží. Zároveň napište prosím i číslo účtu, na který budete chtít peníze vrátit. Prostřednictvím e-mailu vám přijde Zásilkovna štítek.

3. Zboží, které chcete vyměnit (v našem případě postroj velikosti S) zabalíte (klidně do stejné obálky, ve které vám zásilka přišla) a nalepíte na balíček štítek, který vám přišel v e-mailu (pokud nemáte tiskárnu, většinou stačí říct číslo na štítku při podání balíčku a oni vám štítek vytisknou).

4. Balíček odešlete v jakékoliv pobočce Zásilkovny.

5. Balíček přijde k nám na MALGIE a my vám vrátíme peníze na vámi zvolený bankovní účet. Z částky za postroj odečteme cenu dopravy k nám. Například pokud vracíte postroj velikosti S, vrátíme vám 60Kč (139Kč za postroj - 79Kč za dopravu).

6. Zadejte novou objednávku s vámi požadovanou velikostí (v našem případě postroj velikosti M).

 

Vrácení či reklamace zboží

Pokud chcete vrátit zboží, postup je prakticky stejný jako při výměně velikosti, jen nebudete zadávat novou objednávku. Při reklamaci (z důvodu například poškození zboží) napište prosím na e-mail petra@kunovska.cz váš problém, ideálně s fotkami poškozeného produktu, a další postup budeme řešit přes e-mail. Poškozené zboží buď vyměníme nebo vám zašleme peníze zpět.

Zpět do obchodu