Vrácení zboží a reklamace

Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá. Pokud vám zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje a rozhodnete se jej vrátit nebo vyměnit, postupujte prosím podle níže uvedených kroků

1. Lhůta pro vrácení nebo výměnu
Zboží můžete vrátit nebo vyměnit do 14 dnů od jeho převzetí.

2. Kontaktujte nás
Před vrácením zboží nás prosím kontaktujte na e-mail info@malgie.cz. Uveďte číslo objednávky, důvod vrácení a případně požadavek na výměnu či vrácení peněz. Společně vás pak reklamací provedeme a dostanete od nás vratný štítek.

3. Podmínky vrácení zboží
Zboží musí být vráceno nepoužité, nepoškozené a kompletní. Náklady na dosavadní a zpětnou dopravu hradí zákazník a nejsou vratné.

4. Zaslání zboží zpět
Po dohodě od nás obdržíte zpětný štítek, který stačí nalepit na balíček a odeslat na nejbližší pobočce vybraného dopravce (např. Zásilkovna). Doporučujeme uschovat potvrzení o odeslání.

5. Vyřízení vrácení nebo výměny
Po obdržení a kontrole vráceného zboží vás budeme neprodleně kontaktovat. Vrácení peněz proběhne stejným způsobem, jakým byla provedena původní platba, do 14 dnů od obdržení zboží. V případě výměny vám nový produkt zašleme co nejrychleji. Reklamace řešíme ihned po obdržení reklamovaného zboží.

Máte-li další otázky ohledně reklamace či vrácení zboží, neváhejte nás kontaktovat!